Katalogi, targi, prezentacje, marketing, dystrybucja.
Blog

Posty

Spa
Każda z nas boryka się z problemami dotyczącymi włosów. Proste, kręcone, długie, krótkie - każdy rodzaj włosów wymaga pielęgnacji i wydobycia z nich naturalnego piękna. Na pytania dotyczące włosów, które zadały nasze Czytelniczki, odpowiada Pani Katarzyna Guzdek, autorka bloga Kascysko. Joasia pyta czy włosy, które mają tendencję do przetłuszczania się, należy myć rzadziej. Pani Kasia odpowiada: Z tym bywa różnie - zależy od tego co jest przyczyną nadmiernego przetłuszczania."Przetrzymywanie włosów"między myciami na siłę może przynieść więcej szkody niż pożytku (np. w postaci zakażeń grzybiczych), a jeśli przetłuszczanie skalpu faktycznie wynika z przesuszenia - warto skupić się na nawilżaniu skóry ;) Możena to zrobić domowo chociażby żelem lnianym lub jogurtem ;) Z kolei Adrianna chce się dowiedzieć czy codzienne mycie włosów może je osłabić. Odpowiedź naszej ekspertki: Włosy należy myć tak często jak tego potrzebują, ale... nie częściej ;). Każde mycie to proces mechaniczny wykonywany na włosach najbardziej podatnych na uszkodzenia (czyli mokrych). Niema złotego patentu na piękne włosy - tu musi współgrać wiele elementów ;) Włosy Kasi są niesforne i nie mają jednoznacznej struktury - raz się kręcą, a raz są proste. Czytelniczka chciałaby wiedzieć jak o nie dbać, by nie spędzać dużo czasu przed lustrem podczas porannych pielęgnacji. Pani Kasia odpowiada: Jeśli widzisz siebie w prostych włosach - polecam prostowanie keratynowe. Pojedynczy zabieg z użyciem ciepła to zawsze lepsze rozwiązanie niż traktowanie ich prostownicą. Jeśli natomiast chciałabyś iść w stronę włosów falowanych lub kręconych - tutaj zabawy będzie więcej, bo pielęgnacja i stylizacja może początkowo sprawiać masę kłopotów. Zapraszam Was do naszej grupy, gdzie możeciezadawać pytania związane z urodą, modą i pielęgnacją: Uroda/Pielęgnacja/Spa - porozmawiajmy! A tutaj możecie skoczyć od razu do bloga Pani Kasi: Alchemiczno - kosmetycznie i nie tylko Z Z Z def
WIĘCEJ
Spa
Co zrobić, aby Klienci chętniej wracali do Twojego salonu?  Przedstawiam TOP 5 produktów, które są absolutnym MUST HAVE, by zapewnić komfort każdemu, kto przekroczy próg Twojego gabinetu.
WIĘCEJ
Pierwsze tegoroczne wydanie katalogu HoReCa Media obfituje w propozycje dedykowane hotelarzom i restauratorom. Magazyn został podzielony na kilka działów, aby ułatwić Czytelnikom poszukiwania sprzętu, produktów spożywczych i usług.
WIĘCEJ
Relacje z Targów
W dniach 21 – 23 lutego 2018 uczestniczyliśmy w Targach KID'S TIME, które odbyły się na terenie Targów Kielce. W imprezie wzięło udział ponad 500 wystawców prezentujących swoją ofertę handlową i usługową. Odbyliśmy ciekawe rozmowy i zaktualizowaliśmy naszą wiedzę o najnowszych trendach w branży rodzicielskiej. Odwiedzający Targi KIDS' TIME otrzymali bezpłatny egzemplarz katalogu wPokoiku. Zapraszamy do zapoznania się z fotorelacją.
WIĘCEJ
Relacje z Targów
W dniach 6 – 9 marca 2018 uczestniczyliśmy w Targach „Meble Polska 2018 Międzynarodowe kontraktacje meblowe”, które odbyły się na terenie MIĘDZYNARODOWYCH TARGÓW POZNAŃSKICH. W imprezie wzięło udział ponad 230 wystawców prezentujących swoją ofertę handlową i usługową. Na naszym stoisku dystrybuowaliśmy katalog Moje wnętrza, w którym przedstawiamy bogatą ofertę naszych Partnerów oferujących produkty stworzone zgodnie z najnowszymi trendami w branży wnętrzarskiej. Odwiedzający Targi Meble Polska 2018 otrzymali bezpłatny egzemplarz katalogu Moje Wnętrza. Zapraszamy do zapoznania się z fotorelacją.
WIĘCEJ
Relacje z Targów
24 marca – 25 marca 2018 byliśmy na Targach LOOK i beautyVISION, gdzie rozdawaliśmy katalogi SPA i URODA. Impreza odbywała się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Z przyjemnością oglądaliśmy kolorowe stoiska wystawców, wśród których nie zabrakło naszych Klientów. Magazyny cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem - rozdaliśmy cały zaplanowany nakład!
WIĘCEJ
Relacje z Targów
24-25 marca 2018 byliśmy na Targach Twój Dom Twój Ogród, połączonych z Kiermaszem Zielona Arena. Targi odbywały się na terenie Centrum Targowo-Konferencyjnego Expo Mazury w Ostródzie. Rozdawaliśmy tam katalogi Dla domu&dla ogrodu. Bardzo inspirujący czas. Gościem specjalnym targów był Dominik Strzelec, znany z programów „TV Usterka” i „Odlotowy Ogród”. Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nas na stoisku za ciekawe rozmowy. Katalog Dla domu & dla ogrodu cieszył się dużym zainteresowaniem - rozdaliśmy cały nakład. Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji.
WIĘCEJ
Nowe wydanie drukowanego katalogu Czas na Hotel to propozycje atrakcyjnych pobytów rodzinnych oraz oferty dedykowane sektorowi biznesowemu. Magazyn zawiera gotowe pakiety hotelowe między innymi dla rodzin i zakochanych. Dział poświęcony biznesowi przedstawia propozycje organizacji konferencji, szkoleń, eventów i pozostałych wydarzeń biznesowych.
WIĘCEJ
Katalog elektroniczny Dla domu & dla ogrodu zawiera inspiracje i gotowe rozwiązania z zakresu szeroko pojętego ogrodnictwa. Aby ułatwić naszym Czytelnikom odszukanie ofert pasujących do ich aktualnych potrzeb, podzieliliśmy magazyn na działy tematyczne. W katalogu można znaleźć takie sekcje jak: Meble ogrodowe, Architektura oraz Technika i Technologia, Czas Wolny oraz Rośliny.
WIĘCEJ
Horeca
Kategoryzacja hoteli w Polsce różni się od tej, która występuje w innych krajach na świecie. Oznacza to, że nasz trzygwiazdkowy hotel może różnić się standardem od obiektu z tą samą ilością gwiazdek na przykład w Indiach czy Szwecji. Jakie warunki muszą spełniać polskie hotele aby zwiększać ilość gwiazdek i tym samym podnosić prestiż obiektu? Do trzech gwiazdek Zacznijmy od tego, że obiekt noclegowy chcący nazywać się hotelem, musi oferować przynajmniej 10 pokoi. Te jednogwiazdkowe posiadają pokoje z dostępem do łazienki (nawet takiej na korytarzu) oraz podstawowe wyposażenie: łóżko, szafę, nocną szafkę i umywalkę. Hotele z jedną gwiazdką więcej oferują ponadto odbiornik telewizyjny w pokojach, telefon, śniadanie, wymianę pościeli dwa razy w tygodniu. Pokoje muszą być zamykane na klucz, a obiekt powinien udostępniać małą salę spotkań. Trzy gwiazdki to już większy standard. Pokoje w takim hotelu powiny posiadać klimatyzację, a obsługa, na życzenie gościa, codziennie wymienia pościel i ręczniki na nowe. Dodatkowo hotel trzygwiazdkowy musi udostępniać swoim gościom dobrej klasy restaurację, centrum odnowy oraz sale konferencyjne. Wystrój pokoi w takim hotelu zazwyczaj jest dużo przyjaźniejszy niż w obiektach o niższym standardzie.
WIĘCEJ
Horeca
W każdym zakątku świata panie dbają o swój wygląd. Dążenie do piękna odbywa się poprzez różne procesy, adekwatne do miejsca i kultury, w których żyją kobiety. Czy tutaj w Polsce jesteśmy w stanie stworzyć warunki do przeprowadzania nowych zabiegów upiększających? Azjatki jak z porcelany Słynna porcelanowa cera Azjatek jest nie tylko zasługą genów, ale również rytuałów oczyszczających. Japonki najczęściej poddają się zabiegowi Oil Cleansing Method, czyli oczyszczaniu twarzy olejami. Używają do tego olejków z migdałów, oliwy z oliwek lub z dodatkiem rozmarynu. Dzieje się tak ze względu na przekonanie, iż woda nie jest w stanie wypłukać skóry z zanieczyszczeń, a olejki pozostawiają cerę nawilżoną i gotową do nałożenia makijażu. Kolejnym sekretem delikatnej urody Azjatek jest masaż twarzy, zwany Tanaka. W Polsce bez problemu można znaleźć odpowiednie kursy przygotowujące do profesjonalnego masażu twarzy.
WIĘCEJ
Horeca
Jak wynika z badań Mobile Advertising Forecasts 2017, przeprowadzonych przez agencję Zenith, w 2018 roku 2/3 ludzi na świecie będzie korzystać ze smartfonów. To oznacza, że potencjalny gość odwiedzający obiekt hotelowy prawdopodobnie będzie miał przy sobie własne narządzie, które może ułatwić i uprzyjemnić mu pobyt w hotelu. Dodajmy - narzędzie, które pomoże klientowi i odciąży Waszych pracowników – o ile tylko zainwestujecie w odpowiednie oprogramowanie. Jakiego rodzaju funkcje aplikacji sprawdzają się w hotelach światowych (i coraz częściej polskich)? Czego oczekują goście? Co może ułatwić pracę obsłudze i zarządzającym? Wygoda Życie w XXI w. jest wygodne. Nasza potrzeba wygody jest jedną z przyczyn ogromnej popularności smartfonów. Dlaczego nie wykorzystać tego w hotelu? Dzięki aplikacji na smartfona gość może sam wybrać pokój (biorąc pod uwagę swoje preferencje i budżet), samodzielnie się zameldować i wymeldować. Smartfony powoli zastępują magnetyczne karty-klucze do pokojów. Gość pracuje na narzędziu, które zna najlepiej, nie czeka w kolejce, a personel jest odciążony.
WIĘCEJ
Horeca
Promocja hotelu lub restauracji jest nie lada sztuką. Wciąż powstają nowe lokale i obiekty, które starają się przebić oferty i ceny konkurencji. Jak sprawić by stali klienci nie odeszli? Stara zasada mówi o tym, że lubimy wracać do miejsc, które dobrze znamy. Wykorzystajmy to. Jakość zawsze tak samo wysoka Najwięksi gracze na rynku gastronomiczno - hotelowym tworzą coraz większą sieć lokali swojej marki. Na czym polega tajemnica ich sukcesu? To przede wszystkim standaryzacja. Nieważne, czy gość hotelowy przyjedzie do obiektu jednej sieci znajdującego się w Warszawie czy Poznaniu – jest pewien, że w pokoju będzie czekać na niego ulubiona woda, w szufladzie znajdzie mapę miasta, a w łazience zestaw jaśminowych kosmetyków. Chętnie wracamy do miejsc, które już odwiedziliśmy, bo wiemy, czego możemy się spodziewać. Warto więc dbać o wysoki standard i jakość usług. Zadowolony gość wróci, będąc pewnym, że następnym razem zostanie obsłużony tak samo dobrze.
WIĘCEJ
Horeca
Większość restauratorów z pewnością kojarzy okrytą złą sławą rybę fugu. To unikalne i niebezpieczne danie potrafią przyrządzać  tylko nieliczni szefowie kuchni. Mimo tego, że toksyny zawarte w fugu mogą skutkować nie tylko zatruciem, ale nawet i śmiercią, nie brakuje odważnych smakoszy tej japońskiej potrawy. Jakie inne, dziwne przysmaki serwują kucharze na całym świecie? Pijane, azjatyckie krewetki Chińczycy lubią zadziwiać swoich zagranicznych gości. Specjalne okazje, takie jak spotkania biznesowe czy konferencje, często kończą się bankietem, na którym bogaty bufet kusi smacznie wyglądającymi potrawami. Amatorzy owoców morza na pewno zwróciliby uwagę na krewetki oraz na ich… świeżość. Dlaczego? Ponieważ stworzenia są jeszcze żywe, kiedy trafiają na talerze. Krewetki są maczane w bardzo mocnym likierze, a następnie w sosie. Te, które jeszcze nie zostają sparaliżowane alkoholem, wciąż się ruszają. I właśnie w takiej postaci najbardziej smakują Chińczykom. Do wyboru są małe, rzeczne krewetki, które zjada się w całości oraz duże, kilkucentymetrowe – należy odgryźć i połknąć tylko ich odwłok. Ciekawe ilu smakoszy tego dania znalazłoby się w Polsce.
WIĘCEJ
Horeca
Siła podświadomości Na co dzień nie zdajemy sobie sprawy, jaki ogromny wpływ na nasze samopoczucie ma przestrzeń wokół nas. Kolory, światło, kształty, a nawet rozmieszczenie mebli i sprzętów są bardzo ważnymi czynnikami, które sprawiają, że w określonym miejscu czujemy się dobrze, a w innych odczuwamy dyskomfort. Jeśli chcemy, by klient do nas wracał i polecał nasz hotel znajomym, warto wykorzystać siłę przestrzeni, aby pozytywnie działała ona na podświadomość odwiedzających. Poznać potrzeby klienta Klienci najczęściej zatrzymują się w hotelach z dwóch powodów: załatwiają sprawy firmowe albo pragną się zrelaksować i odpocząć. Klienci biznesowi i turystyczni różnią się zasadniczo, jeśli weźmiemy pod uwagę preferencje związane z przestrzenią. Osoby, dla których głównym celem są sprawy biznesowe, całą swoją energię skupiają na pracy. Nie chcą się więc dodatkowo rozpraszać w hotelu, a co się z tym wiąże - zależy im na przestrzeni komfortowej, przewidywalnej i powtarzalnej. Turyści wprost przeciwnie – są nastawieni na odbiór wrażeń, również w hotelu. Dlatego dobrze czują się w przestrzeni oryginalnej, zaskakującej, przykuwającej uwagę. I tu pojawia się pytanie: który klient jest cenniejszy dla danego obiektu hotelowego? Określając profil hotelu, warto przemyśleć potrzeby gości.
WIĘCEJ
Hotel
Kto z nas nie marzy o podróżowaniu? Mamy „swoje” miejsca, które koniecznie chcemy zobaczyć, kultury, które chcemy poznać, atrakcje warte odwiedzenia. Marzymy, marzymy i… zazwyczaj nie ruszamy się w miejsca. Powodów do odkładania decyzji o wyjeździe jest mnóstwo. Brakuje nam czasu, pieniędzy, partnera do podróży… Wszystkie są równie ważne, ale żaden z nich nie jest przeszkodą nie do pokonania. Marzysz o podróży? Podejmij decyzję o wyjeździe! PLANOWANIE Decyzja o wyjeździe podjęta? – najtrudniejsze za nami. Przyszedł czas na planowanie. Rzeczą najważniejszą jest przemyślenie swoich potrzeb. Na co mamy ochotę? Na relaks? Zwiedzanie? Aktywny wypoczynek? A może liczy się tylko romantyczna atmosfera i sprzyjający klimat miejsca? Zanim wybierzemy cel naszego wypoczynku, zastanówmy się, czy spełnia nasze oczekiwania. Przed wyjazdem sprawdźmy najważniejsze atrakcje w okolicy. Choćby po to, aby mieć świadomość, co nas omija, jeśli zdecydujemy się nie wychodzić z hotelu.
WIĘCEJ
Pokaż więcej Więcej