1|2018 - montemmedia.pl

1|2018

Nowe wydanie drukowanego katalogu Czas na Hotel to propozycje atrakcyjnych pobytów rodzinnych oraz oferty dedykowane sektorowi biznesowemu. Magazyn zawiera gotowe pakiety hotelowe między innymi dla rodzin i zakochanych. Dział poświęcony biznesowi przedstawia propozycje organizacji konferencji, szkoleń, eventów i pozostałych wydarzeń biznesowych.

Elektroniczna wersja katalogu znajduje się tutaj.


Udostępnij

WPISY, KTÓRE MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

Spa
Dynamiczny rozwój technologii dociera także do gabinetów kosmetycznych. Nowe lampy LED emitują już nie tylko utwardzające żel promieniowanie UV, ale także światło czerwone o działaniu terapeutycznym. Czy czeka nas rewolucja? Technologia w służbie piękności Czasy, w których utwardzanie żelu czy lakieru hybrydowego twały 4 minuty bezpowrotnie minęły. Nowoczesne lampy LED wyparły z rynku stare tunelowe – świetlówkowe urządzenia i wszystko wskazuje na to, że to nie koniec rewolucji. Obecnie coraz większą popularność zdobywają lampy LED UV, które emitują także światło czerwone mające działanie terapeutyczne.
WIĘCEJ
Pierwsze tegoroczne wydanie katalogu HoReCa Media obfituje w propozycje dedykowane hotelarzom i restauratorom. Magazyn został podzielony na kilka działów, aby ułatwić Czytelnikom poszukiwania sprzętu, produktów spożywczych i usług.
WIĘCEJ
Horeca
Kategoryzacja hoteli w Polsce różni się od tej, która występuje w innych krajach na świecie. Oznacza to, że nasz trzygwiazdkowy hotel może różnić się standardem od obiektu z tą samą ilością gwiazdek na przykład w Indiach czy Szwecji. Jakie warunki muszą spełniać polskie hotele aby zwiększać ilość gwiazdek i tym samym podnosić prestiż obiektu? Do trzech gwiazdek Zacznijmy od tego, że obiekt noclegowy chcący nazywać się hotelem, musi oferować przynajmniej 10 pokoi. Te jednogwiazdkowe posiadają pokoje z dostępem do łazienki (nawet takiej na korytarzu) oraz podstawowe wyposażenie: łóżko, szafę, nocną szafkę i umywalkę. Hotele z jedną gwiazdką więcej oferują ponadto odbiornik telewizyjny w pokojach, telefon, śniadanie, wymianę pościeli dwa razy w tygodniu. Pokoje muszą być zamykane na klucz, a obiekt powinien udostępniać małą salę spotkań. Trzy gwiazdki to już większy standard. Pokoje w takim hotelu powiny posiadać klimatyzację, a obsługa, na życzenie gościa, codziennie wymienia pościel i ręczniki na nowe. Dodatkowo hotel trzygwiazdkowy musi udostępniać swoim gościom dobrej klasy restaurację, centrum odnowy oraz sale konferencyjne. Wystrój pokoi w takim hotelu zazwyczaj jest dużo przyjaźniejszy niż w obiektach o niższym standardzie.
WIĘCEJ
Spa
Salon fryzjerski, kosmetyczny lub gabinet SPA to nie tylko miejsce, gdzie goście przychodzą poddać się  metamorfozie i upiększającym zabiegom. Lokal powinien być również przyjazną przestrzenią, w której można się zrelaksować i zapomnieć o codziennych problemach. Jak przygotować salon aby klienci z przyjemnością do niego wracali? Indywidualny styl Tak jak podczas projektowania domu czy mieszkania – salon też może być urządzony w designerskim stylu i odzwierciedlać jego charakter. Najmodniejsze trendy to styl retro, skandynawski lub nowoczesny. Jednak nie zapominajmy o przytulności. Wnętrza utrzymane w ciepłych barwach, z ciekawymi dodatkami stworzą odpowiedni nastrój i już od progu goście będą wiedzieć do jakiego miejsca wchodzą. Meble powinny być przede wszystkim funkcjonalne i wygodne. Mają pomagać w pracy profesjonaliście oraz pozwolić się odprężyć klientowi. Możesz pokusić się o fotele, kanapy i stoliki w futurystycznych kształtach i fantazyjnych wzorach. Ważne, aby nie przesadzić. Salon ma być miejscem przyjaznym i nie powinien odstraszać zbyt wymyślną aranżacją. Postaw na harmonię, nie chaos.
WIĘCEJ
Ogród
Sztuką jest stworzyć takie miejsce, w którym mogą razem spędzać czas trzy pokolenia. Nie od dziś wiadomo, że to, co kochają dzieci nie zawsze jest atrakcyjne dla dorosłych i odwrotnie. W końcu nie zawsze mamy ochotę na wygrzebywanie uroczych robali z ziemi. Jak więc urządzić ogród, w którym rodzice i dziadkowie będą mogli się zrelaksować, a dzieci oddać się radosnemu szaleństwu? Zaczynamy od roślin, które nie mają dużych wymagań. Wybierzmy te, których uprawa nie będzie dla nas wyzwaniem i które łatwo odkupić jeśli ulegną uszkodzeniu. Oczywiście nie musimy na nich budować wizji całego ogrodu, warto jednak od nich zacząć i na nich budować kompozycję. Rzadkie okazy i rośliny wymagające większej pielęgnacji posadźmy w miejscu gdzie najczęściej spotkamy dorosłych, a dzieci od czasu do czasu będą spokojnie wypoczywać. Zachęcam też do zasadzenia kilku krzewów i drzewek owocowych – zbieranie soczystych plonów jest przyjemne dla całej rodziny.
WIĘCEJ
Ogród
Uwielbiamy urządzać imprezy na świeżym powietrzu. Cieszymy się dobrą pogodą, towarzystwem znajomych, dobrym jedzeniem. A co zrobić, żeby zabawa była jeszcze lepsza? Zazwyczaj ustalamy listę gości, wybieramy termin, zastanawiamy się nad menu. Później jakoś się samo dzieje. A gdybyśmy pomyśleli nie tylko o tym, co będziemy jeść, ale i o tym, jak będziemy się bawić? Propozycja zabawy – prawda albo wyzwanie. Grill to dobra okazja, aby dobrze się poznać. Losujemy pierwszego „ochotnika”, który wybiera „prawdę” albo „wyzwanie”. „Prawda” oznacza niewygodne pytanie np. „moja najśmieszniejsza wpadka”. „Wyzwanie” to kompromitujące zadanie np. „zaśpiewaj piosenkę”, „zapytaj o coś sąsiada”. Kto wykonał zadanie ma przywilej wskazania kolejnej osoby.
WIĘCEJ
Horeca
Jak wynika z badań Mobile Advertising Forecasts 2017, przeprowadzonych przez agencję Zenith, w 2018 roku 2/3 ludzi na świecie będzie korzystać ze smartfonów. To oznacza, że potencjalny gość odwiedzający obiekt hotelowy prawdopodobnie będzie miał przy sobie własne narządzie, które może ułatwić i uprzyjemnić mu pobyt w hotelu. Dodajmy - narzędzie, które pomoże klientowi i odciąży Waszych pracowników – o ile tylko zainwestujecie w odpowiednie oprogramowanie. Jakiego rodzaju funkcje aplikacji sprawdzają się w hotelach światowych (i coraz częściej polskich)? Czego oczekują goście? Co może ułatwić pracę obsłudze i zarządzającym? Wygoda Życie w XXI w. jest wygodne. Nasza potrzeba wygody jest jedną z przyczyn ogromnej popularności smartfonów. Dlaczego nie wykorzystać tego w hotelu? Dzięki aplikacji na smartfona gość może sam wybrać pokój (biorąc pod uwagę swoje preferencje i budżet), samodzielnie się zameldować i wymeldować. Smartfony powoli zastępują magnetyczne karty-klucze do pokojów. Gość pracuje na narzędziu, które zna najlepiej, nie czeka w kolejce, a personel jest odciążony.
WIĘCEJ
Katalog elektroniczny Dla domu & dla ogrodu zawiera inspiracje i gotowe rozwiązania z zakresu szeroko pojętego ogrodnictwa. Aby ułatwić naszym Czytelnikom odszukanie ofert pasujących do ich aktualnych potrzeb, podzieliliśmy magazyn na działy tematyczne. W katalogu można znaleźć takie sekcje jak: Meble ogrodowe, Architektura oraz Technika i Technologia, Czas Wolny oraz Rośliny.
WIĘCEJ