1|2018 (4) - montemmedia.pl

1|2018 (4)

Pierwsze tegoroczne wydanie katalogu HoReCa Media obfituje w propozycje dedykowane hotelarzom i restauratorom. Magazyn został podzielony na kilka działów, aby ułatwić Czytelnikom poszukiwania sprzętu, produktów spożywczych i usług.

Zachęcamy do obejrzenia wersji multimedalnej katalogu, która znajduje się tutaj.


Udostępnij

WPISY, KTÓRE MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

Hotel
Kto z nas nie marzy o podróżowaniu? Mamy „swoje” miejsca, które koniecznie chcemy zobaczyć, kultury, które chcemy poznać, atrakcje warte odwiedzenia. Marzymy, marzymy i… zazwyczaj nie ruszamy się w miejsca. Powodów do odkładania decyzji o wyjeździe jest mnóstwo. Brakuje nam czasu, pieniędzy, partnera do podróży… Wszystkie są równie ważne, ale żaden z nich nie jest przeszkodą nie do pokonania. Marzysz o podróży? Podejmij decyzję o wyjeździe! PLANOWANIE Decyzja o wyjeździe podjęta? – najtrudniejsze za nami. Przyszedł czas na planowanie. Rzeczą najważniejszą jest przemyślenie swoich potrzeb. Na co mamy ochotę? Na relaks? Zwiedzanie? Aktywny wypoczynek? A może liczy się tylko romantyczna atmosfera i sprzyjający klimat miejsca? Zanim wybierzemy cel naszego wypoczynku, zastanówmy się, czy spełnia nasze oczekiwania. Przed wyjazdem sprawdźmy najważniejsze atrakcje w okolicy. Choćby po to, aby mieć świadomość, co nas omija, jeśli zdecydujemy się nie wychodzić z hotelu.
WIĘCEJ
Spa
Na czym właściwie polega starzenie się? Teoria Denhama Harmana z 1956 roku zdaje się wciąż być aktualna i niezmienna. Zakłada ona, że starzejemy się, ponieważ nasza skóra broni się przed szkodliwymi czynnikami. Już w okolicach 30. roku życia nasz organizm gromadzi uszkodzenia, czego efektem są właśnie zaburzenia metabolizmu, przyspieszające starzenie się. Czy można temu przeciwdziałać? Przyjrzyjmy się tajemniczemu planowi CSA, który zakłada pomoc w jak najdłuższym zachowaniu młodości.
WIĘCEJ
Spa
Ludzie od zawsze wierzyli w magiczną moc eliksirów szczęścia, miłości czy młodości. Na świecie podobno istnieje wiele źródeł, które cofają skutki upływającego czasu. Niestety ich lokalizacje są pilnie strzeżona tajemnicą, do której zwykli śmiertelnicy nie mają dostępu. Na szczęście w dzisiejszych czasach nie musimy przemierzać świata wzdłuż i wszerz w poszukiwaniu środków, które zapewnią nam długie i zdrowe życie. Teraz możemy korzystać z ogólnodostępnej wiedzy i z doświadczenia setek osób, które w poszukiwaniu zdrowia i szczęścia chętnie dzielą się zdobytą wiedzą z każdym chętnym. Więc, żeby wiedzieć co zrobić, żeby w pełni sił doczekać bardzo sędziwego wieku - wystarczy tylko chcieć! :)
WIĘCEJ
Horeca
Siła podświadomości Na co dzień nie zdajemy sobie sprawy, jaki ogromny wpływ na nasze samopoczucie ma przestrzeń wokół nas. Kolory, światło, kształty, a nawet rozmieszczenie mebli i sprzętów są bardzo ważnymi czynnikami, które sprawiają, że w określonym miejscu czujemy się dobrze, a w innych odczuwamy dyskomfort. Jeśli chcemy, by klient do nas wracał i polecał nasz hotel znajomym, warto wykorzystać siłę przestrzeni, aby pozytywnie działała ona na podświadomość odwiedzających. Poznać potrzeby klienta Klienci najczęściej zatrzymują się w hotelach z dwóch powodów: załatwiają sprawy firmowe albo pragną się zrelaksować i odpocząć. Klienci biznesowi i turystyczni różnią się zasadniczo, jeśli weźmiemy pod uwagę preferencje związane z przestrzenią. Osoby, dla których głównym celem są sprawy biznesowe, całą swoją energię skupiają na pracy. Nie chcą się więc dodatkowo rozpraszać w hotelu, a co się z tym wiąże - zależy im na przestrzeni komfortowej, przewidywalnej i powtarzalnej. Turyści wprost przeciwnie – są nastawieni na odbiór wrażeń, również w hotelu. Dlatego dobrze czują się w przestrzeni oryginalnej, zaskakującej, przykuwającej uwagę. I tu pojawia się pytanie: który klient jest cenniejszy dla danego obiektu hotelowego? Określając profil hotelu, warto przemyśleć potrzeby gości.
WIĘCEJ
Spa
Twoja suszarka budzi dzieci śpiące w pokoju obok? Może lokówka znów przypaliła Twoje włosy? Znam to :) I w trosce o Twój komfort i bezpieczeństwo (również to psychiczne!) przygotowałam dla Ciebie 4 produkty z kategorii MUST HAVE. Z nimi, Twoja codzienna stylizacja włosów stanie się łatwiejsza. Zarówno dla Ciebie jak i Twoich najbliższych ;)
WIĘCEJ
Wnętrza
Niektórzy z nas marzą o przytulnym, drewnianym domu, w którym co wieczór ogień radośnie trzaska w kominku. Inni preferują industrialne wnętrza o chłodnej stylistyce. Miłośnicy kolorów postawią na ściany w różnych barwach i dorzucą do tego kontrastowe dodatki.  My przespacerujemy się po trzech stylach urządzania mieszkania, najmodniejszych w ostatnim sezonie. Etniczny styl dla amatorów egzotyki Etno stawia na naturalne materiały i kolory. W pomieszczeniu nawiązującym do tego stylu świetnie sprawdzą się ściany beżowe, piaskowe, ziemiste. Należy pamiętać o charakterystycznych dodatkach, takich jak skóry zwierzęce, naturalne, ręcznie drukowane tkaniny, a nawet plemienna biżuteria i stroje. Dekoracje powinny świadczyć o ręcznym, nawet prymitywnym wykonaniu. Etno może nawiązywać do różnych stron świata. Najbardziej popularne to Afryka i Japonia. Pierwsza opcja to przede wszystkim zwierzęce motywy – cętki  i pasy oraz plemienne maski. Japońskie etno postawi na papierowe lampy, plecione maty  i rośliny w stylu drzewka bonsai. Raczej nie radzę łączenia obu wariantów, bo zamiast designerskiego wnętrza, powstanie chaotyczne muzeum.
WIĘCEJ
Nowe wydanie magazynu Spa&Uroda zawiera propozycje dedykowane profesjonalistom z branży beauty. W działach Włosy, Twarz, Ciało oraz Dłonie i Stopy znajdują się przede wszystkim kosmetyki. Zarówno te naturalne jak i stworzone w oparciu o najnowszą technologię. Sekcja Suplementy i Odżywki to oferty wspierające zdrowe odżywianie. Działy Meble oraz Urządzenia i Akcesoria pomogą wyposażyć każdy salon.
WIĘCEJ
Spa
Nasze włosy są niemal jak odcisk palca — unikalne, inne u każdego. Dobór odpowiedniej pielęgnacji, czyli takiej, która da nam najlepsze efekty, jest dużym wyzwaniem. Zanim więc wybierzemy produkty do pielęgnacji, warto zastanowić się nad tym, jakie tak naprawdę są nasze włosy. Dzięki temu będzie nam łatwiej odkryć ich potrzeby i sprawić, że staną się naszą największą ozdobą.
WIĘCEJ